Vi optager ikke nye elever i Online Mentorforløb. Vi forbliver dedikerede til vores nuværende elever. Jeg er nu fokuseret på at udvikle “Basely” til en global virksomhed – en spændende og ny udfordring for mig. Se mere på forsiden.

Tilfredshedsgaranti på Online Mentorforløb

Som fremhævet i vores handelsbetingelser (Se vores handelsbetingelser her) tilbød vi altid en 30-dages tilfredshedsgaranti, når man investerede i Online Mentorforløbet for første gang.

Vi gav muligheden for at prøve Online Mentorforløbet og finde ud af, om det var noget for en. Hvis det ikke var noget for en, refunderede vi alle penge retur igen.

Dette var en unik chance for at opdage, om Online Mentorforløbet faktisk var det rigtige at investere i. Vi ønskede ikke, at man skulle investere i vores forløb og f.eks. 29 dage senere opdage, at det slet ikke var det, man ledte efter. Vi foretrak at have 100 glade studerende, der virkelig gav den gas, i stedet for at have 150, hvoraf 50 ikke ville bruge forløbets materiale.

Som du kan se i vores Trustpilot-anmeldelser (Se Trustpilot-anmeldelser her), var det vigtigste for os at have glade og tilfredse elever. Derfor lagde vi særlig vægt på at levere et godt produkt, hvorfor vi også valgte at inkludere en tilfredshedsgaranti på Online Mentorforløb.

 

Tilfredshedsgaranti på Online Mentorforløb uddybet

Vi ønskede ikke, at nogen skulle betale 12.000 kr. inkl. moms (Se mere om prisen her) hvis de efter et par dage indser, at dette ikke er noget for dem.

I begyndelsen lød garantien på, at man inden for de første 14 dage maksimalt måtte have set 20% af forløbets materiale, hvis man ønskede fuld refundering af Online Mentorforløb.

Senere ændrede vi garantien til, at man kunne se og deltage i så meget, man nu engang ønskede, og stadig få refunderet sine penge – så længe det var inden for de første 7 dage efter købsdato.

Efterfølgende diskuterede vi internt i teamet og blev hurtigt enige om, at 7 dage heller ikke er lang tid, hvis man lige bliver forstyrret de første par dage – så havde man pludselig kun 5 dage til at finde ud af, om Online Mentorforløb var noget for en.

Vi tog derfor beslutningen om at ændre tilfredshedsgarantien til, at man kunne se og bruge alt materialet inden for de første 30 dage og derefter, kunne man stadig få pengene retur, hvis man ikke var tilfreds med forløbets indhold.

 

Hvorfor var der fuld tilfredshedsgaranti på Online Mentorforløb?

Grunden til, at vi tilbød fuld tilfredshedsgaranti inden for 30 dage, uanset hvor meget man havde set og/eller brugt af materialet i Online Mentorforløb, var at vi med os selv og vores team vidste, at det var et fantastisk produkt, vi havde. Hvis nogen ikke ønskede at deltage i det, så skulle de også have friheden til det. Derfor ønskede vi ikke at binde nogen til deres investering i forløbet.

For at gøre brug af sin tilfredshedsgaranti efter at have fortrudt køb af Online Mentorforløb, skulle man som elev udfylde en Google Forms (Se Google Forms her), så vi kunne modtage konstruktiv feedback, som vi kunne bruge i vores arbejde i optimering af forløbet.

Tilfredshedsgaranti kunne kun indløses én gang. Hvis man havde benyttet sin tilfredshedsgaranti og derefter blev en del af Online Mentorforløb igen, fordi man fortrød, så havde man ikke længere ret til sin tilfredshedsgaranti.

Hvorfor ønskede folk at benytte tilfredshedsgaranti?

Folk ønskede ofte at benytte tilfredshedsgarantien af forskellige årsager.

De mest almindelige årsager relaterede sig til misforståelser om, hvad Online Mentorforløbet faktisk indebar, og hvad det krævede af den enkelte for at få succes.

Hvor mange benyttede sin tilfredshedsgaranti?

Antallet af folk, der benyttede tilfredshedsgarantien, var meget lavt. Kun omkring 1-2% af alle, der investerede i Online Mentorforløbet gennem tiden, valgte at få deres investering refunderet. Dette tal gør os stadigvæk utrolig stolte den dag i dag!

Ændringen i vores tilfredshedsgaranti var en reaktion på dette lave tal. Vi ønskede at sikre, at folk havde muligheden for at få en fuld oplevelse af, hvad forløbet havde at byde på, før de besluttede sig for, om det var det rigtige for dem. Dette gjorde det muligt for folk at engagere sig fuldt ud i kurset, deltage i live Q&A, bruge vores community, og alt andet man kan tænke på, før man besluttede, om man ønskede at indløse sin garanti.

Tilfredshedsgarantien var ikke blot et sikkerhedsnet, men en mulighed for at udforske, om Online Mentorforløbet var det rette for en, før man foretog en endelig beslutning. Det var en investering, der krævede vilje og engagement, men med vores tilfredshedsgaranti kunne man tage springet med ro i sindet.